۸ روش مهم برای بهبود عملکرد جنسی مردان بازدید ۱۲۱

بهبود عملکرد جنسی مردان

 

 

بهبود عملکرد جنسی مردان

بهبود عملکرد جنسی مردان

 

 

اگر می خواهید تمام شب فعالیت جنسی خود را در رختخواب حفظ کنید ، تنها نیستید.

بسیاری از مردان به دنبال راه هایی برای بهبود عملکرد جنسی خود هستند. این می تواند شامل بهبود مشکلات موجود یا جستجوی روشهای جدید برای رابطه جنسی لذت بخش تر با شریک زندگی خود باشد.

قرص های تقویت کننده میل جنسی بسیاری در بازار وجود دارد ، اما روش های ساده تر بی شماری برای محکم تر ماندن و طولانی تر شدن مدت رابطه بدون مراجعه به داروخانه وجود دارد.

بخاطر داشته باشید که آلت تناسلی شما روی فشار خون کار می کند و مطمئن شوید سیستم گردش خون شما در سلامت کامل قرار دارد. در اصل ، آنچه برای قلب شما مفید است، برای بهبود عملکرد جنسی شما نیز مفید است.

خواندن را ادامه دهید تا روشهای ساده دیگری برای بهبود عملکرد جنسی خود پیدا کنید.

 

۱- نقش ورزش در عملکرد جنسی

یکی از بهترین راه های بهبود عملکرد جنسی مردان ، ورزش قلبی عروقی است. ممکن است رابطه جنسی ضربان قلب شما را بالا ببرد ، اما ورزش منظم با حفظ شکل قلب می تواند به عملکرد جنسی شما کمک کند.

۳۰ دقیقه در روز ورزش و بطور کلی عرق کردن مانند دویدن و شنا ، می تواند شگفتی هایی برای تقویت میل جنسی شما انجام دهد.

 

۲- تاثیر این میوه ها و سبزیجات در بهبود عملکرد جنسی مردان

برخی از غذاها همچنین می توانند به شما در افزایش جریان خون کمک کنند. آنها شامل موارد زیر هستند:

  • پیاز و سیر: غداهای شامل پیاز و سیر ممکن است برای نفس شما عالی نباشد ، اما می توانند به گردش خون شما کمک کنند.
  • موز: این میوه غنی از پتاسیم می تواند به کاهش فشار خون شما کمک کند. موز همچنین می تواند به نفع قسمتهای مهم جنسی و تقویت عملکرد جنسی شما باشد.
  • فلفل دلمه ای و فلفل: غذاهای پرادویه و طبیعی با کاهش فشار خون و التهاب به جریان خون شما کمک می کنند.

 

۳- این گوشت ها و مواد غذایی را بخورید

در اینجا چند غذای دیگر وجود دارد که می توانند به شما در دستیابی به جریان خون بهتر کمک کنند:

  • اسیدهای چرب امگا۳: این نوع چربی باعث افزایش جریان خون می شود. می توانید آن را در ماهی قزل آلا ، ماهی تن ، آووکادو و روغن زیتون بیابید.
  • ویتامین B-1: این ویتامین به سیگنال های موجود در سیستم عصبی شما از جمله سیگنال هایی که از مغز به آلت تناسلی میرسد کمک می کند تا سریعتر حرکت کنند. این ویتامین در گوشت گاو، برنج، بادام زمینی و لوبیا به وفور یافت می شود.
  • تخم مرغ: از نظر مقادیر زیاد دیگر ویتامین های گروه B ، تخم مرغ به متعادل کردن سطح هورمون کمک می کند. این می تواند استرس را کاهش دهد که اغلب نعوظ را بهبود می بخشد.

 

۴- استرس را کاهش دهید

استرس می تواند بر تمام زمینه های سلامتی شما از جمله میل جنسی تأثیر بگذارد.

استرس ضربان قلب شما را افزایش می دهد (به روش بد) و فشار خون را افزایش می دهد. هر دوی اینها به میل و عملکرد جنسی آسیب می رسانند.

استرس روانشناختی همچنین می تواند در دستیابی به نعوظ یا رسیدن به ارگاسم تأثیر بگذارد.

ورزش راهی عالی برای کاهش استرس و بهبود سلامتی شما است.

صحبت با شریک زندگی خود در مورد استرس شما همچنین می تواند شما را آرام کند ، در حالی که رابطه شما را همزمان تقویت می کند.

استرس همچنین می تواند عادتهای بدی مانند سیگار کشیدن یا مصرف الکل را ایجاد کند که این امر می تواند به عملکرد جنسی شما آسیب برساند.

 

۵- ترک کردن عادت های غلط

عادت هایی مانند سیگار کشیدن و مصرف الکل ، می تواند بر عملکرد جنسی نیز تأثیر بگذارد.

در حالی که مطالعات نشان می دهد که کمی نوشیدنی می تواند گردش خون را بهبود بخشد ، اما الکل بیش از حد می تواند عوارض جانبی داشته باشد.

دخانیات رگهای خونی را باریک می کند و با ناتوانی جنسی در ارتباط است. ترک سیگار یکی از اولین اقدامات برای بهبود عملکرد جنسی است.

جایگزینی عادات بد با رفتارهای سالم ، مانند ورزش و رژیم غذایی مناسب، می تواند به تقویت سلامت جنسی کمک کند.

 

۶- کمی آفتاب بگیرید

نور خورشید تولید ملاتونین بدن را متوقف می کند. این هورمون به ما کمک می کند تا بخوابیم ، اما میل جنسی خود را نیز کاهش می دهد. ملاتونین کمتر به معنای پتانسیل تمایل بیشتر جنسی است.

بیرون رفتن و تابیدن نور خورشید به پوست شما می تواند به بهبود عملکرد جنسی شما کمک کند ، به خصوص در ماه های زمستان وقتی بدن ملاتونین بیشتری تولید می کند.

 

۷- به شریک زندگی خود توجه کنید

رابطه جنسی یک خیابان یک طرفه نیست. توجه ویژه به خواسته های شریک زندگی شما نه تنها باعث می شود که رابطه جنسی برای آنها لذت بخش باشد ، بلکه می تواند به شما کمک کند تا شعله درون شما را روشن یا کند کند. صحبت در مورد این موضوع از قبل می تواند به شما کمک کند.

با درک علایق بیشتر و تمرکز روی شریک زندگی تان در حین استراحت می توانید تجربه ای لذت بخش تر برای هر دوی شما ایجاد کنید.

 

۸- در صورت نیاز به پزشک یا روانشناس مراجعه کنید

اگر اختلال نعوظ ، بیماری پیرونی یا سایر اختلالات تشخیص داده شده دارید ، ممکن است نیاز به معالجه پزشکی داشته باشید. دریغ نکنید که با پزشکتان در مورد چگونگی بهبود عملکرد جنسی خود صحبت کنید.

 

مقالات مرتبط:

راه حل خانگی برای درمان زود انزالی

همه ی آن چیزی که لازمه درباره سلامت آلت تناسلی خودتان بدانید.

دستگاه وکیوم شارژی مردانه

۸ روش مهم برای بهبود عملکرد جنسی مردان was last modified: آوریل 6th, 2020 by roshatebadmin
اشتراک گذاری با شما !

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مشاوره تلفنی رایگان